הורוסקופ שבועי (30.10 עד 5.11) מזל עקרב

הורוסקופ שבועי (30.10 עד 5.11) מזל עקרב

הורוסקופ שבועי (30.10 עד 5.11) מזל עקרב

הורוסקופ יומי מזל עקרב 4.11.2022

הורוסקופ יומי מזל עקרב 3.11.2022

הורוסקופ יומי מזל עקרב 2.11.2022

הורוסקופ יומי מזל עקרב 1.11.2022

הורוסקופ יומי מזל עקרב 31.10.2022

הורוסקופ יומי מזל עקרב 30.10.2022

הורוסקופ חודשי ( חודש אוקטובר ) מזל עקרב

לְפַהֵק! לוח השנה עשוי להראות פרצוף דלעת שמח, אבל ביום שני, 31 באוקטובר, הדבר האחרון שאתה עשוי לחוש עליו הוא להתרוצץ על מקום במקום צפוף עם גולים נוצצים ושלדים סקסיים. (למעשה, במחשבה שניה, אחד או שניים אולי לא כל כך נוראיים.) אבל הודות לירח הדלי המוחי שמפעיל כוח משיכה מהבית הרביעי הפרטי שלך, אתה הרבה יותר מתעניין במה שמוצע ב- Chez Scorp. השתק את שרשורי הטקסט האלה כרצונך. בטח, חברים מסוימים כנראה שמים פאייטים של הרגע האחרון ודם מזויף על התחפושות שלהם, אבל אם אתה כנה עם עצמך, אתה מעדיף להמציא סרט נואר ולהכין פופקורן. אם בכל זאת יש שינוי בלב, או רוח שנייה, לפני שעת המכשפות, הושיטו יד אל המעגל הפנימי שלכם כדי לראות מי נמצא איפה ולמה כדאי להרים את מקל המטאטא.ביום שלישי, כאשר ירח הדלי מגיע לרבע שלב האיזון שלו – עדיין זורח באזור הביתי שלך – אתה עשוי לקבל ארנבת בר בערך עשרה פרויקטים ביתיים שונים, אך דחופים באותה מידה, הדורשים את תשומת לבך. הגיע הזמן להיות אובססיבי עקרב! האם אתה יכול להקדיש חלק (אם לא את כולו) מהיום כדי לקבל אחיזה באחת מהיוזמות הללו? התמקד במה שיגרום לבית שלך להרגיש מתוק עוד יותר. התחל (כמו תמיד) על ידי פינוי העומס, הנחת כל הכלים והכביסה, תיוק ניירות וכל דבר אחר שמטשטש את קווי הראייה שלך. לאחר מכן, כאשר יש לך תמונה ברורה של מה שאתה צריך לעבוד איתו, תעדוף את יצירת האווירה השלווה או היצירתית שאתה משתוקק אליו. אולי הגיע הזמן לתרום את האוסף המאובק הזה של קופסאות קטנות וקריסטלים לחברים ולחנות יד שנייה מגניבה, מבוססת צדקה. כל דבר שעדיין חשוב לך, עטוף והניח אותו במקום שלא תשכח ממנו. לאחר מכן, סמן את לוח השנה שלך למשך שישה חודשים מהיום עם פתק כדי לשקול מחדש את רצונך בו. אם הוא עובר גיוס, טשטש אותו, נקה אותו אבק ומצא מקום מושלם להציג אותו. אם יש לך חדרים, רבע הירח יכול לעורר דיון דיפלומטי על חוקי הבית. הקפד לשאול כמה שאלות שאתה צריך כדי לקבל בהירות – ולמצוא זוגיות.הדרך שלך או הכביש המהיר? זה קצת קשה – אפילו עבור מזל עקרב עם חזון. בשבת הזו, כאשר נוגה (בדרך כלל) בעלת הטאקט במזל שלכם מתמודדת עם אורנוס המורד באזור השותפות שלכם, נסו לא לראות בכל החלטה חיים או מוות. דרמה עשויה להתלקח, במיוחד כאשר אחד מכם לוחץ על הכפתור החם ביותר של השני, אבל זכרו: הדבר היחיד שאתה באמת יכול לשלוט בו הוא התגובה שלך. התרחק מכל שיחה לפני שהיא תתחמם יתר על המידה. אם אתה במערכת יחסים חדשה, תטעה בצד של "פחות" כשאתה מנסה להחליט עד כמה פגיע להיות. יותר מדי אינטימיות מהר מדי יכולה להפעיל פעמוני אזעקה עבור מישהו שרוצה להכיר אותך לאט יותר. צאו לטיולים ובדקו פעילויות מקומיות. אירועים ציבוריים יכולים לקזז בעדינות את הלחץ הגובר. אף אחד על הרדאר הרומנטי? תתערבב יותר, תלבש פנים ידידותיות ועסוק בשיחות חולין!

כתבות נוספות

שחזור גלגולים הוא מושג רוחני מורכב ומעניין שהוא חלק מהאמונה והקבלה היהודית. על פי האמונה הזו, נשמת האדם היא רסיס אנרגטי שאוגרת בתוכה זיכרונות מגלגולי נשמות קודמים, ובכל גלגול היא בוחרת את משמעות החיים, משימותיה, וגם את הנפשות שתתקרב אליה. במאמר הזה, נסביר את מונחי השחזור גלגולים, גלגולים קודמים, ותיקון גלגולים, ונחקור את הטיפול בשחזור גלגולים, ואת ההשפעה של גלגולים קודמים על החיים הנוכחיים שלנו.
פורסם ע"יWecure|
במאה ה-21, עם ההתפתחות המרשימה של רפואה המתבססת על טכנולוגיה ומדע, נכון לשאול: האם יש עדיין מקום לטיפולים שמשתמשים באנרגיה ומימין למעלה משמות את ההגנה העצמית של הגוף? התשובה היא כן. הטיפול האנרגטי, או טיפול אנרגטיקה, הוא שדרה רפואית פופולרית בה נעזרים באנרגיה ובשימוש ביכולות הריפוי של הגוף כדי לשפר את הבריאות הפיזית והנפשית של האדם. במאמר זה, נסביר את הגישה האנרגטית לריפוי ונסקור את תהליך הטיפול, את היתרונות שבו, ואת סוגי האנשים שיכולים להרוויח ממנו.
פורסם ע"יWecure|
מכשירי תדרים מהווים פתרון חדשני ומהפכני בעולם הרפואה, המיועדים לטפל במגוון רחב של מצבים רפואיים, בין הם מצבים אקוטיים וכרוניים. המכשיר מייצר שדה אלקטרומגנטי ממוקד המשפיע על תאי הגוף ומפרגן אותם לתפקוד תקין ומאוזן. המאמר יסקור ויסביר את רפואת התדרים, כולל הקדמה, תוכן, פירוט על כל נושא וסיכום, ויכלול מידע מהמאמר הנתון.
פורסם ע"יWecure|
רפואת השינה היא תחום רפואי יחסית צעיר שבהתפתחות מתמיד. בישראל, למרות שכמותנו מתנהלים בשינה בממוצע יומי, התחום עדיין לא מוכר מספיק. שינה טובה ובריאה היא חשובה ביותר לאיכות החיים והבריאות הכללית שלנו. למרבית האנשים, שנת שינה טובה נכרת בשוק כמושא פחות או יותר ברור, אך בשוק הרפואי זה עדיין לא התקבל בצורה מספקת.
פורסם ע"יWecure|
טיפול בתזונה קלינית הוא אחד מציוני הדרך לשיפור הרווחת הבריאותית ולהתמודדות עם בעיות תזונתיות. דיאטנית קלינית היא המקצה את הכלים המתקנים תזונתיים ומסייעת לאנשים לשפר את אוכלוסיותם, לשנות את ההרגלים התזונתיים הרעים, ולהתמודד עם בעיות תזונתיות מגוונות. במאמר הזה, נביא לך תצורה מקיפה של הטיפול בתזונה הקלינית, תפקיד הדיאטנית הקלינית, התהליך הטיפולי, והמטרות העיקריות.
פורסם ע"יWecure|
שיאצו היא שיטת טיפול סינית אפקטיבית המבוצעת באמצעות לחיצות באמצעות האצבע (שי – אצבע, יאצו – לחיצות). השיטה משמעותה היא לאזן את זרימת האנרגיה בגוף ולהביא לרווחת רוח, ריגוש וחיבור ברמה אנכרונית וגופנית. במאמר הזה, נכיר בעומק את שיאצו, נחקור את מרכזי האנרגיה החשובים בגוף, ונתתיחס לאופן שבו השיטה יכולה לסייע בטיפול בדיכאון ובבעיות אחרות.
פורסם ע"יWecure|