הורוסקופ שבועי (13.11 עד 19.11) מזל סרטן

הורוסקופ שבועי (13.11 עד 19.11) מזל סרטן

הורוסקופ שבועי (13.11 עד 19.11) מזל סרטן

הורוסקופ יומי מזל סרטן 18.11.2022

הורוסקופ יומי מזל סרטן 17.11.2022

הורוסקופ יומי מזל סרטן 16.11.2022

הורוסקופ יומי מזל סרטן 15.11.2022

הורוסקופ יומי מזל סרטן 14.11.2022

הורוסקופ יומי מזל סרטן 13.11.2022

הורוסקופ חודשי ( חודש נובמבר ) מזל סרטן

ביום רביעי, 16 בנובמבר, ונוס מורידה את נעלי הסטילטו שלה, לובשת את הנעליים שלה וצועדת אל קשת ובית הרווחה השישי שלך בשלושת השבועות הבאים. כן, סרטן, הגיע הזמן שוב להצית מחדש את הזוהר המואר שלך מבפנים – בצורה בת קיימא שתוכל לשמור ולמעשה ליהנות! וביום חמישי, מרקורי מוחי נופל בתור ממש ליד נוגה עד ה-6 בדצמבר, נותן לך תמיכה נפשית לקצבים הפיזיים שאתה מעביר את עצמך. אתה יכול לומר שאתה משלם לפייפר אחרי כמה שבועות של פינוק בזמן שנוגה הנהנתנית הייתה בבית החמישי שלך במסיבות – או סתם שאתה רוצה להכניס כמה הרגלים מבטיחים לפני שהחגים מתחילים באופן רשמי.בין עכשיו ל-9 בדצמבר, עשו מאמץ מצפוני לשלב תנועה בחיי היומיום שלכם. ללכת יותר, לעלות על המדרגות ולרכב על אופניים בכל הזדמנות אפשרית ולהיות חלק בחדר הכושר או בסטודיו לפילאטיס. אם התקציב תומך בכך, הזמינו כמה מפגשים פרטיים כדי לנסח את הטופס שלכם וללמוד כמה מהלכים מתקדמים. במטבח קנו כמה ירקות לא מוכרים והתנסו במתכונים חדשים. כל ההתנהגות המודעת לבריאות הזו עלולה להוביל סרטנים בודדים לקשר אהבה (שכן ונוס שולטת ברומנטיקה). מְצוֹרָף? כלול את בן/בת הזוג בבעיטת הבריאות שלך: טיולים ליליים (אם מזג האוויר מאפשר), כמה תאריכים בחדר כושר וכמובן, התעמלות בודואר הם דרך מצוינת להכניס את האירוביים שלך.בשבת, כשנפטון הערפילי במגזר בעל החזון שלך דו-קרב עם הפעלת מאדים במזל תאומים ובית השנים-עשר הלא-מודע שלך – השני מבין שלושת ההתנגשויות המאתגרות שלהם – אתה עלול להיאבק להישאר רציונלי ואובייקטיבי. אם זה היה שבוע ארוך ולחוץ, אולי אפילו תמצאו את עצמכם שוקעים בחשיבה חרדה או פרנואידית. בזמן שאתה יכול להסתכל על משהו מפוקפק, אין זה סביר שתצליח לשים את ידך על ראיות בלתי ניתנות לערעור. במקום להרחיק מישהו על ידי המשך התיאוריה שלך, התמקד באנשים ובמצבים שקופים יותר. אבל בכל פעם שמישהו משמיע הצהרה שפשוט לא יכולה להיות נכונה, אל תהסס לבקש את כל ההוכחות שאתה צריך. רוב הסיכויים שיהיו להם איזשהו תירוץ קלוש ותוכלו להתאים עוד אחד לאינטואיציה שלכם.אתה אולי לא המקדם העצמי המושלם, אבל כשאתה מאמין במשהו, נוח לך לעשות קצת תקיעת צופרים, גם אם זה לפרויקט שלך. וזה דבר טוב, כי ביום ראשון הזה, יופיטר חסר הפחד באזור החזון שלך מתערבב עם השמש הזורחת במזל עקרב ובית היצירתיות החמישי שלך – והתהילה. זה יכול להיות יום באותיות אדומות עבורך, בין אם אתה מכריז על הפסקת פרויקט אישי או מעודד חבר. האם המגנוס אופוס שלך עדיין תחת עוטף? להקניט אנשים עם תצוגה מקדימה של החלק החזק ביותר כדי לבנות עניין ומתח. עם יופיטר בבית התשיעי הרחב שלך, זה רגע מושלם להשקיע בחלומות שלך. זה לא חייב להיות מזומן בפועל: זה יכול להיות טיול או סדנה לאיסוף מידע; כל דבר שלוקח אותך צעד אחד קרוב יותר למטרה ששווה לשקול.

כתבות נוספות

שחזור גלגולים הוא מושג רוחני מורכב ומעניין שהוא חלק מהאמונה והקבלה היהודית. על פי האמונה הזו, נשמת האדם היא רסיס אנרגטי שאוגרת בתוכה זיכרונות מגלגולי נשמות קודמים, ובכל גלגול היא בוחרת את משמעות החיים, משימותיה, וגם את הנפשות שתתקרב אליה. במאמר הזה, נסביר את מונחי השחזור גלגולים, גלגולים קודמים, ותיקון גלגולים, ונחקור את הטיפול בשחזור גלגולים, ואת ההשפעה של גלגולים קודמים על החיים הנוכחיים שלנו.
פורסם ע"יWecure|
במאה ה-21, עם ההתפתחות המרשימה של רפואה המתבססת על טכנולוגיה ומדע, נכון לשאול: האם יש עדיין מקום לטיפולים שמשתמשים באנרגיה ומימין למעלה משמות את ההגנה העצמית של הגוף? התשובה היא כן. הטיפול האנרגטי, או טיפול אנרגטיקה, הוא שדרה רפואית פופולרית בה נעזרים באנרגיה ובשימוש ביכולות הריפוי של הגוף כדי לשפר את הבריאות הפיזית והנפשית של האדם. במאמר זה, נסביר את הגישה האנרגטית לריפוי ונסקור את תהליך הטיפול, את היתרונות שבו, ואת סוגי האנשים שיכולים להרוויח ממנו.
פורסם ע"יWecure|
מכשירי תדרים מהווים פתרון חדשני ומהפכני בעולם הרפואה, המיועדים לטפל במגוון רחב של מצבים רפואיים, בין הם מצבים אקוטיים וכרוניים. המכשיר מייצר שדה אלקטרומגנטי ממוקד המשפיע על תאי הגוף ומפרגן אותם לתפקוד תקין ומאוזן. המאמר יסקור ויסביר את רפואת התדרים, כולל הקדמה, תוכן, פירוט על כל נושא וסיכום, ויכלול מידע מהמאמר הנתון.
פורסם ע"יWecure|
רפואת השינה היא תחום רפואי יחסית צעיר שבהתפתחות מתמיד. בישראל, למרות שכמותנו מתנהלים בשינה בממוצע יומי, התחום עדיין לא מוכר מספיק. שינה טובה ובריאה היא חשובה ביותר לאיכות החיים והבריאות הכללית שלנו. למרבית האנשים, שנת שינה טובה נכרת בשוק כמושא פחות או יותר ברור, אך בשוק הרפואי זה עדיין לא התקבל בצורה מספקת.
פורסם ע"יWecure|
טיפול בתזונה קלינית הוא אחד מציוני הדרך לשיפור הרווחת הבריאותית ולהתמודדות עם בעיות תזונתיות. דיאטנית קלינית היא המקצה את הכלים המתקנים תזונתיים ומסייעת לאנשים לשפר את אוכלוסיותם, לשנות את ההרגלים התזונתיים הרעים, ולהתמודד עם בעיות תזונתיות מגוונות. במאמר הזה, נביא לך תצורה מקיפה של הטיפול בתזונה הקלינית, תפקיד הדיאטנית הקלינית, התהליך הטיפולי, והמטרות העיקריות.
פורסם ע"יWecure|
שיאצו היא שיטת טיפול סינית אפקטיבית המבוצעת באמצעות לחיצות באמצעות האצבע (שי – אצבע, יאצו – לחיצות). השיטה משמעותה היא לאזן את זרימת האנרגיה בגוף ולהביא לרווחת רוח, ריגוש וחיבור ברמה אנכרונית וגופנית. במאמר הזה, נכיר בעומק את שיאצו, נחקור את מרכזי האנרגיה החשובים בגוף, ונתתיחס לאופן שבו השיטה יכולה לסייע בטיפול בדיכאון ובבעיות אחרות.
פורסם ע"יWecure|