הורוסקופ שבועי (27.11 עד 3.12) מזל קשת

הורוסקופ שבועי (27.11 עד 3.12) מזל קשת

הורוסקופ יומי מזל קשת 2.12.2022

הורוסקופ יומי מזל קשת 1.12.2022

הורוסקופ יומי מזל קשת 30.11.2022

הורוסקופ יומי מזל קשת 29.11.2022

הורוסקופ יומי מזל קשת 28.11.2022

הורוסקופ יומי מזל קשת 27.11.2022

הורוסקופ חודשי (חודש נובמבר) מזל קשת

בתור קשת לא מסוננת, אתה תמיד בסיכון מסוים להתראה מטושטשת. והרמה הזו עולה לקוד אורנג' (ואולי אדום כדם) ביום שני, 28 בנובמבר, כאשר הפעלת מאדים (שמקבלים קצת רטרוגרד של תאומים נפשיים) מתיישרת עם שבתאי המודחק. אם ביקבת את הרגשות שלך, הם עלולים להתפרץ החוצה תחת הפרובוקציה הקלה ביותר. הדרך הטובה ביותר להתגונן מפני התפרצות – או כל סוג של התמוטטות תקשורת – היא לא לתת למתח או לתסכול לעלות כל כך גבוה. גם אם אתה מוטרד או כועס בצדק, זו לא סיבה לשחרר שטף של מילים מרושעות או ביקורתיות שלעולם לא תוכל לקחת בחזרה. זה לא עניין של מי "צודק". זה עוסק בדיפלומטיה ובמציאת דרך מקובלת על הדדית לתקשר עם אנשים אחרים, לספק את הצרכים שלך ולכבד את הגבולות. אם אתה מרגיש את עצמך מתגבר, נסה לדמיין את מאדים לוהט מלבה את הלהבה הפנימית שלך – ואז נותן לשבתאי רגוע וקריר להיכנס פנימה. עם זאת, אם המצב מתדרדר ללא שליטה או שאתה באמת צריך להוריד משהו ממך. חזה, הפעל אותו על ידי צד שלישי ניטרלי כדי לקבל משוב על המילים והטון שלך. מה לא לעשות? עברו למנטליות של קורבן או ערכו מסיבת רחמים. לקיחת בעלות על הרגשות והפעולות שלך יכולה לעזור לך לנווט את מערכת היחסים כולה לתוך דינמיקה חדשה חיובית ומאירת עיניים. מה לא לעשות? עברו למנטליות של קורבן או ערכו מסיבת רחמים. לקיחת בעלות על הרגשות והפעולות שלך יכולה לעזור לך לנווט את מערכת היחסים כולה לתוך דינמיקה חדשה חיובית ומאירת עיניים. מה לא לעשות? עברו למנטליות של קורבן או ערכו מסיבת רחמים. לקיחת בעלות על הרגשות והפעולות שלך יכולה לעזור לך לנווט את מערכת היחסים כולה לתוך דינמיקה חדשה חיובית ומאירת עיניים.אפשר לאלף את מאדים, אבל אי אפשר להתעלם ממנו לחלוטין, משהו שתזכרו בו ביום חמישי, כאשר כוכב הלכת האדום המתחדש יוצר אופוזיציה נדירה לנוגה במזל שלכם. עדיין לאחור, מאדים עשוי להעדיף להתרחק מאשר להתמודד ישירות עם מצב מתוח. אבל כידוע, הניסיון "לברוח" משותפות אחת (עסקית, רומנטית או אחרת) על ידי קפיצה לאחרת לעתים רחוקות משנה משהו. זה הישן "לאן שלא תלך, הנה אתה". אז למה לא לטפל בבעיות הבסיסיות עם מישהו שכבר השקעתם בו זמן ואנרגיה? תחושת ההקלה המיידית שאולי תרגיש בהתחלה בטוח תדעך ברגע שהניצוץ של כל אותה "אנרגיית מערכת יחסים חדשה" תיגמר. (כי אז, חזרת להתמודד עם אותם חוסר ביטחון, טינה ומגבלות.) מערכות יחסים הן המראות הטובות ביותר שלנו, והאדם שמאתגר אותך הכי הרבה עשוי להיות היקר מכולם כשזה מגיע לצמיחה האישית שלך. אנא הפסיקו לאפשר לאף אחד להתעלל בכם, אך כנות, הנמסרת ברוח העזרה, יכולה להיות המתנה הגדולה מכולן.האם הבית היכן שהלב שלך היה בחודשים האחרונים? ייתכן שהדברים בחזית המקומית היו מטלטלים – או לא ברורים – מאז שנפטון המעורפל הפך לאחור בדגים ובבית המשפחה הרביעי שלך וקרובי משפחתך ב-28 ביוני האחרון. הדבר המדאיג ביותר בנפטון מחוץ למסלול הוא שזה מאבק להבחין מה יש ממש מתרחש. אבל בשבת הזו, כוכב הלכת הערפילי חוזר לתנועה קדימה אחרי אותו היפוך מטריף של חמישה חודשים, שיכול להחזיר את הסדר, או לפחות מידה מסוימת של שלום ויציבות, לחצר קשת. בשילוב עם תחילת החורף בחצי הכדור הצפוני, ציר זה יכול להעצים את יצר הקינון. שים עדיפות לסדר ולעצב מחדש את המקדש שלך. התחייבו לפתרון קונפליקטים עם קרובי משפחה ובעלי חדרים. ואם אתה חושב לעבור דירה, עשה את המחקר שלך, וודא שאתה אוהב את האווירה,

כתבות נוספות

שחזור גלגולים הוא מושג רוחני מורכב ומעניין שהוא חלק מהאמונה והקבלה היהודית. על פי האמונה הזו, נשמת האדם היא רסיס אנרגטי שאוגרת בתוכה זיכרונות מגלגולי נשמות קודמים, ובכל גלגול היא בוחרת את משמעות החיים, משימותיה, וגם את הנפשות שתתקרב אליה. במאמר הזה, נסביר את מונחי השחזור גלגולים, גלגולים קודמים, ותיקון גלגולים, ונחקור את הטיפול בשחזור גלגולים, ואת ההשפעה של גלגולים קודמים על החיים הנוכחיים שלנו.
פורסם ע"יWecure|
במאה ה-21, עם ההתפתחות המרשימה של רפואה המתבססת על טכנולוגיה ומדע, נכון לשאול: האם יש עדיין מקום לטיפולים שמשתמשים באנרגיה ומימין למעלה משמות את ההגנה העצמית של הגוף? התשובה היא כן. הטיפול האנרגטי, או טיפול אנרגטיקה, הוא שדרה רפואית פופולרית בה נעזרים באנרגיה ובשימוש ביכולות הריפוי של הגוף כדי לשפר את הבריאות הפיזית והנפשית של האדם. במאמר זה, נסביר את הגישה האנרגטית לריפוי ונסקור את תהליך הטיפול, את היתרונות שבו, ואת סוגי האנשים שיכולים להרוויח ממנו.
פורסם ע"יWecure|
מכשירי תדרים מהווים פתרון חדשני ומהפכני בעולם הרפואה, המיועדים לטפל במגוון רחב של מצבים רפואיים, בין הם מצבים אקוטיים וכרוניים. המכשיר מייצר שדה אלקטרומגנטי ממוקד המשפיע על תאי הגוף ומפרגן אותם לתפקוד תקין ומאוזן. המאמר יסקור ויסביר את רפואת התדרים, כולל הקדמה, תוכן, פירוט על כל נושא וסיכום, ויכלול מידע מהמאמר הנתון.
פורסם ע"יWecure|
רפואת השינה היא תחום רפואי יחסית צעיר שבהתפתחות מתמיד. בישראל, למרות שכמותנו מתנהלים בשינה בממוצע יומי, התחום עדיין לא מוכר מספיק. שינה טובה ובריאה היא חשובה ביותר לאיכות החיים והבריאות הכללית שלנו. למרבית האנשים, שנת שינה טובה נכרת בשוק כמושא פחות או יותר ברור, אך בשוק הרפואי זה עדיין לא התקבל בצורה מספקת.
פורסם ע"יWecure|
טיפול בתזונה קלינית הוא אחד מציוני הדרך לשיפור הרווחת הבריאותית ולהתמודדות עם בעיות תזונתיות. דיאטנית קלינית היא המקצה את הכלים המתקנים תזונתיים ומסייעת לאנשים לשפר את אוכלוסיותם, לשנות את ההרגלים התזונתיים הרעים, ולהתמודד עם בעיות תזונתיות מגוונות. במאמר הזה, נביא לך תצורה מקיפה של הטיפול בתזונה הקלינית, תפקיד הדיאטנית הקלינית, התהליך הטיפולי, והמטרות העיקריות.
פורסם ע"יWecure|
שיאצו היא שיטת טיפול סינית אפקטיבית המבוצעת באמצעות לחיצות באמצעות האצבע (שי – אצבע, יאצו – לחיצות). השיטה משמעותה היא לאזן את זרימת האנרגיה בגוף ולהביא לרווחת רוח, ריגוש וחיבור ברמה אנכרונית וגופנית. במאמר הזה, נכיר בעומק את שיאצו, נחקור את מרכזי האנרגיה החשובים בגוף, ונתתיחס לאופן שבו השיטה יכולה לסייע בטיפול בדיכאון ובבעיות אחרות.
פורסם ע"יWecure|