הורוסקופ שבועי (4.12 עד 10.12) מזל טלה

הורוסקופ שבועי (4.12 עד 10.12) מזל טלה

הורוסקופ יומי מזל טלה 9.12.2022

הורוסקופ יומי מזל טלה 8.12.2022

הורוסקופ יומי מזל טלה 7.12.2022

הורוסקופ יומי מזל טלה 6.12.2022

הורוסקופ יומי מזל טלה 5.12.2022

הורוסקופ יומי מזל טלה 4.12.2022

הורוסקופ חודשי ( חודש דצמבר ) מזל טלה

עם שחר שבוע העבודה ביום שני, 28 בנובמבר, הקוסמוס נותן לך הזדמנות מושלמת להקיש על הפסקה ולעשות מלאי של האנשים בצוות שלך או במעגל החברים הצפוף שלך. למעלה בשמיים, יש טרין נדיר – ומועיל – בין מאדים (שהוא רטרוגרדי בתאומים ובית התקשורת שלך) לבין שבתאי הפרגמטי בבית האחד-עשר של הרשתות החברתיות שלך. הודות לסינרגיה שלהם, יהיה לך את שיקול הדעת החד ואת כישורי השיחה כדי לחזק או לצבוט כל מערכות יחסים שאינן כרגע על קרקע יציבה. זה אפילו יותר חיוני לעשות אם אתה מעורב בפרויקטים שיתופיים כלשהם, אז קחו על עצמכם כדי להבטיח שכולם מושכים את משקלם. גם אם אתה יכול, תיאורטית, לעשות משהו מהר יותר או טוב יותר, זה לא אומר שאתה צריך, טלה. הדחף הזה יכול להיות סימן שהגיע הזמן לשדרג את תוכנת עבודת הצוות שלך או למיקור חוץ של אלמנטים מסוימים של המשימה למקצוען מנוסה. עם השקעה אסטרטגית אחת או שתיים ב"כלי המסחר", Team Ram יכול לפעול כמו מכונה אחת משומנת היטב!אמנם מאדים יכול להעניק תמיכה במהלך התיאום שלו עם שבתאי, אבל במזל תאומים זה יכול להיות קצת הפכפך, משהו שאתה עשוי להבחין בו ביום חמישי, כאשר הצד הקרבי של מאדים מתגרה בהתנגדות לנוגה במזל קשת הבוטה ובמקום התשיעי הגלוי שלך. באנגלית פשוטה: התחל בקלות עם סרום האמת מכיוון שאתה תהיה רגיש ליצירת פלטות מתחת לחגורה. גם אם אתה באמת מאמין שהביקורת הבונה שלך מועילה, לאדם המקבל, זו עדיין רק ביקורת. (וזה יכול להיות השפעה מאוד לא מועילה של לגרום למישהו שאכפת לך ממנו להאמין שאתה חושב שמשהו לא בסדר איתו.) תן לזה להיות העיקרון המנחה שלך ביום חמישי – ואולי מכאן והלאה: אלא אם כן תתבקשו עצה, אל תשכחו. לא מציע שום דבר. מה זה בסדר לחלוק סיפור אישי על משהו שאתה מנסה לשפר בחייך. הפגיעות שלך יכולה ליצור עבורם מרחב בטוח להיפתח. רק אל תטפח ציפיות לגבי תוצאות ספציפיות כלשהן!בשבת, מערכת ההפעלה האישית שלך מקבלת איפוס קשה לאחר חמישה חודשים של תחושה שהורדת בטעות תוכנה זדונית. החודשים המבלבלים, ואולי מסיחים את הדעת, היו תוצאה של הרטרוגרד (לכאורה בלתי סופי) של נפטון הערפילי בבית השנים-עשר חובב הפנטזיה שלכם. הספין האחורי הזה טוב לפעילויות מסוימות, כמו עיסוקים יצירתיים או רוחניים, אבל כשזה מגיע להשגת בהירות או אחיזה איתנה במציאות הקונצנזוס, הוויברציות החלומיות של נפטון הן לא מה שאתה רוצה להתחבר אליו. במעבר הממושך הזה, לא תמיד היית בטוח במי אתה יכול לסמוך או להאמין. ותשכחו משמירה על גבולות איתן! אבל נפטון מחדש את התנועה קדימה בשבת, ומחזיר את האנטנות שלך למצב תקין. זו הזדמנות מצוינת להתבסס מחדש בערכים החיוניים ביותר שלך. כשנפטון חוזר למסלול בשייט הארוך והאיטי שלו באזור התת מודע שלך, אתה יכול לחדד את האינטואיציה שלך, להתחבר לבריכות עמוקות של חדשנות ולרפא פצעים ישנים. מקום טוב להתחיל בו? הכנת רשימה של מי לסלוח ועל מה אתה אסיר תודה.

כתבות נוספות

שחזור גלגולים הוא מושג רוחני מורכב ומעניין שהוא חלק מהאמונה והקבלה היהודית. על פי האמונה הזו, נשמת האדם היא רסיס אנרגטי שאוגרת בתוכה זיכרונות מגלגולי נשמות קודמים, ובכל גלגול היא בוחרת את משמעות החיים, משימותיה, וגם את הנפשות שתתקרב אליה. במאמר הזה, נסביר את מונחי השחזור גלגולים, גלגולים קודמים, ותיקון גלגולים, ונחקור את הטיפול בשחזור גלגולים, ואת ההשפעה של גלגולים קודמים על החיים הנוכחיים שלנו.
פורסם ע"יWecure|
במאה ה-21, עם ההתפתחות המרשימה של רפואה המתבססת על טכנולוגיה ומדע, נכון לשאול: האם יש עדיין מקום לטיפולים שמשתמשים באנרגיה ומימין למעלה משמות את ההגנה העצמית של הגוף? התשובה היא כן. הטיפול האנרגטי, או טיפול אנרגטיקה, הוא שדרה רפואית פופולרית בה נעזרים באנרגיה ובשימוש ביכולות הריפוי של הגוף כדי לשפר את הבריאות הפיזית והנפשית של האדם. במאמר זה, נסביר את הגישה האנרגטית לריפוי ונסקור את תהליך הטיפול, את היתרונות שבו, ואת סוגי האנשים שיכולים להרוויח ממנו.
פורסם ע"יWecure|
מכשירי תדרים מהווים פתרון חדשני ומהפכני בעולם הרפואה, המיועדים לטפל במגוון רחב של מצבים רפואיים, בין הם מצבים אקוטיים וכרוניים. המכשיר מייצר שדה אלקטרומגנטי ממוקד המשפיע על תאי הגוף ומפרגן אותם לתפקוד תקין ומאוזן. המאמר יסקור ויסביר את רפואת התדרים, כולל הקדמה, תוכן, פירוט על כל נושא וסיכום, ויכלול מידע מהמאמר הנתון.
פורסם ע"יWecure|
רפואת השינה היא תחום רפואי יחסית צעיר שבהתפתחות מתמיד. בישראל, למרות שכמותנו מתנהלים בשינה בממוצע יומי, התחום עדיין לא מוכר מספיק. שינה טובה ובריאה היא חשובה ביותר לאיכות החיים והבריאות הכללית שלנו. למרבית האנשים, שנת שינה טובה נכרת בשוק כמושא פחות או יותר ברור, אך בשוק הרפואי זה עדיין לא התקבל בצורה מספקת.
פורסם ע"יWecure|
טיפול בתזונה קלינית הוא אחד מציוני הדרך לשיפור הרווחת הבריאותית ולהתמודדות עם בעיות תזונתיות. דיאטנית קלינית היא המקצה את הכלים המתקנים תזונתיים ומסייעת לאנשים לשפר את אוכלוסיותם, לשנות את ההרגלים התזונתיים הרעים, ולהתמודד עם בעיות תזונתיות מגוונות. במאמר הזה, נביא לך תצורה מקיפה של הטיפול בתזונה הקלינית, תפקיד הדיאטנית הקלינית, התהליך הטיפולי, והמטרות העיקריות.
פורסם ע"יWecure|
שיאצו היא שיטת טיפול סינית אפקטיבית המבוצעת באמצעות לחיצות באמצעות האצבע (שי – אצבע, יאצו – לחיצות). השיטה משמעותה היא לאזן את זרימת האנרגיה בגוף ולהביא לרווחת רוח, ריגוש וחיבור ברמה אנכרונית וגופנית. במאמר הזה, נכיר בעומק את שיאצו, נחקור את מרכזי האנרגיה החשובים בגוף, ונתתיחס לאופן שבו השיטה יכולה לסייע בטיפול בדיכאון ובבעיות אחרות.
פורסם ע"יWecure|